افکا ر ما تبد یل به کلام ما می شود



هر چه بیشتر زندگی می کنم ارتباط عمیق بین افکار و کلاممان بیشتر برایم آشکار میشود
کلام نتیجه مستقیم فکر است. یک ذهن منفی باف کلمات منفی تولید میکند و در نهایت یک زندگی منفی می سازد. همه


ما تمایل به منفی بافی داریم اما مجبور نیستیم به این تمایل تن در دهیم. برای اینکه اسیراین منفی بافی ها نباشیم

نیازمند تشخیص افکار و کلمات حیات بخش از افکار و کلمات غیر حیات بخش هستیم
فلسفه زندگی من برای مدتهای طولانی این بود که اگر انتظار هیچگونه اتفاق خوبی در زندگی ام نداشته باشم، وقتی
هیچ اتفاق خوبی نمی افتد، هرگز ناامید نخواهم شد. تا به حال اینطور فکر کرده اید؟ من به دلیل مواجه شدن با ناامیدی
!!های بسیار، نمی توانستم باور کنم اتفاق خوبی میتواند در زندگی من بیافتد
اگر بر این باور مخرب پافشاری می کردم هرگز قادر نبودم از گدشته ام عبور کنم! خداوند به من آموخت که گذشته
من
آینده ام را کنترل نمی کند. ، من به خدا نیاز داشتم تا به
!سوی آینده باموفقیت پیش بروم

فهمیدم که زندگی ام درست نمی شود مگر اینکه زبانم اصلاح شود،... و (به دلیل اتصال ایندو به هم) زبانم اصلاح نمی شود تا وقتیکه فکرم اصلاح نشده است

کتاب مقدس میگوید: مرگ و حیات در قدرت زبان است (امثال 18:21). باید به صورت هدفمند انتخاب کنیم که مثبت بیاندیشیم و مثبت صحبت کنیم و این خود به خود اتفاق نمی افتد، تمرین بسیار لازم دارد. مواقع بسیاری پیش خواهد آمد که باید بایستیم، گردگیری کنیم و از نو شروع نماییم. زمانیکه کودکی شروع به راه رفتن می کند، بارها و بارها زمین می خورد تا اینکه بالاخره روزی اعتماد به نفس راه رفتن را میابد. شکستهای هراز گاهی – که حتما با آنها مواجه خواهید شد- به این معنی نیستند که شما یک بازنده هستید. آنها به سادگی فقط نشانگر آن هستند که شما همه چیز را همیشه درست انجام نداده اید – هیچکس انجام نداده است.اگر افکار و کلامات منفی شما را تحلیل برده اند، راه آزادی از آنها، با روبرو شدن با مشکل، بدون بهانه تراشی برای آن آغاز می شود. صبور باشید. همانطور که افکارتان را تغییر می دهید، کلامتان تغییر می کند و به دنبال آن زندگیتان!ترجمه و تلخیص از
”Our thoughts become our words” By Joyce Meyer
مترجم: سمیه